KSIĄŻKA
Marketing Sportu - Andrzej Sznajder [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Andrzej Sznajder
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Opis Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej).
Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe.
EAN 9788320817393
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-02-26
Tytuł oryginalny Marketing Sportu
ISBN 978-83-208-1739-3
Autor Andrzej Sznajder
Rok wydania 2008
Wydawca PWE
Ilość stron 232
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23 cm