KSIĄŻKA
Marketing produktu politycznego - Karol Zajdowski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Karol Zajdowski
Okładka kartonowa foliowana
Ilość stron 354
Opis Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
EAN 9788380171725
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788380171725
Autor Karol Zajdowski
Wydanie 1
Rok wydania 2017
Język polski
Okładka kartonowa foliowana
Ilość stron 354
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.6x23.8