KSIĄŻKA
Marketing Produktów Żywnościowych - Tomasz Domański, Paweł Bryła [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Tomasz Domański, Paweł Bryła |
Ilość stron | 228 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych. |
EAN | 9788320818758 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-03-04 |
Tytuł oryginalny | Marketing Produktów Żywnościowych |
ISBN | 978-83-208-1875-8 |
Autor | Tomasz Domański, Paweł Bryła |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 228 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Marketing
Książki