KSIĄŻKA
Marketing Produktów Żywnościowych - Tomasz Domański, Paweł Bryła [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Tomasz Domański, Paweł Bryła
Ilość stron 228
Okładka broszurowa
Opis Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
EAN 9788320818758
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-03-04
Tytuł oryginalny Marketing Produktów Żywnościowych
ISBN 978-83-208-1875-8
Autor Tomasz Domański, Paweł Bryła
Rok wydania 2010
Wydawca PWE
Ilość stron 228
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm