KSIĄŻKA
Marketing polityczny w Internecie - Sergiusz Trzeciak [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Sergiusz Trzeciak
Ilość stron 176
Okładka broszurowa
Opis Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej.
Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej.
W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
EAN 9788374958240
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-09-29
Tytuł oryginalny Marketing Polityczny W Internecie
ISBN 978-83-7495-824-0, 9788374958240
Autor Sergiusz Trzeciak
Rok wydania 2010
Wydawca Muza
Ilość stron 176
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15,5 x 23,5 cm