KSIĄŻKA
Marketing polityczny w Internecie - Sergiusz Trzeciak [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Sergiusz Trzeciak |
Ilość stron | 176 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej. W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej. |
EAN | 9788374958240 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-09-29 |
Tytuł oryginalny | Marketing Polityczny W Internecie |
ISBN | 978-83-7495-824-0, 9788374958240 |
Autor | Sergiusz Trzeciak |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Muza |
Ilość stron | 176 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 15,5 x 23,5 cm |
Sergiusz Trzeciak
Pozostałe
Książki