KSIĄŻKA
Marketing Polityczny Studium Porównawcze Prezydenckich Kampanii - Marek Mazur [KSIĄŻKA]

8299

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Marketing
Autor Marek Mazur
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Opis Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
EAN 9788301147372
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2000-09-27
Tytuł oryginalny Marketing Polityczny Studium Porównawcze Prezydenckich Kampanii
ISBN 83-01-14737-7
Autor Marek Mazur
Rok wydania 2006
Wydawca PWN
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm