KSIĄŻKA
Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna - Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Psychologia Polityczna
Autor Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina
Ilość stron 670
Okładka twarda
Opis To pierwszy podręcznik w Polsce, który prezentuje tak szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na problem marketingu politycznego. Kolejne rozdziały zapoznają czytelnika z podstawowymi pojęciami i koncepcjami w tej dziedzinie, z modelami zachowań wyborczych, z problematyką segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, a także z rolą mediów w reklamie politycznej. Wiele miejsca poświęcono też zagadnieniom sondaży, debat i kampanii politycznych. Autorzy często odwołują się do badań własnych, toteż ich rozważania są mocno osadzone w rzeczywistości społeczno-politycznej.
EAN 9788389574763
Dział KSIĄŻKA
ISBN 83-89574-76-4
Seria Psychologia Polityczna
Autor Andrzej Falkowski, Wojciech Cwalina
Wydanie 1
Rok wydania 2008
Ilość stron 670
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 170 x 240