KSIĄŻKA
Marketing polityczny. Doświadczenia polskie - Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Robert Wiszniowski (red.) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Polityka gospodarcza
Autor Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.)
Ilość stron 576
Okładka broszurowa
Opis `Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to - bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej).` Fragment Wprowadzenia
EAN 9788377804834
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7780-483-4
Autor Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.)
Rok wydania 2012
Ilość stron 576
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16x22.5 cm