KSIĄŻKA
Marketing Podręcznik Akademicki - Eugeniusz Michalski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Eugeniusz Michalski
Ilość stron 646
Okładka broszurowa
Opis Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.
EAN 9788301140519
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2000-09-27
Tytuł oryginalny Marketing Podręcznik Akademicki
ISBN 83-01-14051-8
Autor Eugeniusz Michalski
Rok wydania 2004
Wydawca PWN
Ilość stron 646
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm