KSIĄŻKA
Marketing - Philip Kotler, Lane Keller Kevin [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Philip Kotler, Lane Keller Kevin
Ilość stron 848
Okładka miękka ze skrzydełkami
Opis Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
EAN 9788381885225
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-06-07
Tytuł oryginalny Marketing Management 14th edition
ISBN 9788381885225
Autor Philip Kotler, Lane Keller Kevin
Rok wydania 2022
Język polski
Ilość stron 848
Okładka miękka ze skrzydełkami
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 21.6x27.6cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 220
Długość (razem z opakowaniem) 280
Wysokość (razem z opakowaniem) 32