KSIĄŻKA
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Seria Small Business
Autor Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Ilość stron 264
Okładka miękka
Opis

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.

Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży

Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.

EAN 9788324602629
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-03-16
Tytuł oryginalny Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
ISBN 83-246-0262-3
Seria Small Business
Autor Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Tłumaczenie Anna Koryczan, Joanna Sugiero
Wydawca OnePress
Ilość stron 264
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5