KSIĄŻKA
Marketing Partnerski Na Rynku Przedsiębiorstw - Krzystof Fonfara [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Krzystof Fonfara
Ilość stron 196
Okładka twarda
Opis Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw . Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
EAN 9788320820706
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-09-23
ISBN 978-83-208-2070-6
Autor Krzystof Fonfara
Rok wydania 2014
Ilość stron 196
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 24 cm