KSIĄŻKA
Marketing Na Rynku Prasowym - Ryszard Żabiński [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Ryszard Żabiński
Ilość stron 230
Okładka broszurowa
Opis Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucję i promocję na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujęcie problematyki pozwala na dogłębną analizę rynku prasowego, który w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediów, podlega gwałtownym zmianom.
EAN 9788320818949
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-08-02
Tytuł oryginalny Marketing Na Rynku Prasowym
ISBN 978-83-208-1894-9
Autor Ryszard Żabiński
Rok wydania 2010
Wydawca PWE
Ilość stron 230
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm