KSIĄŻKA
Marketing miedzynarodowy - Aleksandra Grzesiuk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Aleksandra Grzesiuk
Ilość stron 192
Okładka miękka
Opis Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty \"Gino Rossi \"? Oczywiście z Włoch ?Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków \"Kubuś\" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw. Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
EAN 9788375560053
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788375590053
Autor Aleksandra Grzesiuk
Rok wydania 2019
Język polski
Ilość stron 192
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17.0x24.0cm