KSIĄŻKA
Marketing Internetowy Z Płytą CD - Ewa Frąckiewicz [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Ewa Frąckiewicz |
Ilość stron | 124 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; - specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; - strategie marketingowe; - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci. Do książki dołączona jest płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów. |
EAN | 5904807009226 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2000-09-27 |
Tytuł oryginalny | Marketing Internetowy Z Płytą CD |
ISBN | 83-01146-34-6 |
Autor | Ewa Frąckiewicz |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 124 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 24 cm |
Marketing
Książki