KSIĄŻKA
Marketing Doświadczeń Od Doświadczeń Klienta Do Wizerunku Firmy - Iwona Skowronek [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Powiązania Wiosenna oferta książek akademickich
Autor Iwona Skowronek
Ilość stron 288
Okładka broszurowa
Opis Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
EAN 9788375612448
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-10-23
ISBN 978-83-7561-244-8
Autor Iwona Skowronek
Rok wydania 2012
Ilość stron 288
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5 x 23.5 cm