KSIĄŻKA
Marketing dla studentów kierunków technicznych - Tony Curtis [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Seria Seria Akademicka
Autor Tony Curtis
Ilość stron 482
Okładka miękka
Opis W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: - współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, - elementy marketing-mix, - główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
EAN 9788326479991
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Marketing for engineers
ISBN 9788326479991
Seria Seria Akademicka
Autor Tony Curtis
Rok wydania 2015
Język polski
Ilość stron 482
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.0x23.5cm