KSIĄŻKA
Marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiorstw Wyd.III - Bratumiła Pawłowska, Bjorn Lunden [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Bratumiła Pawłowska, Björn Lunden
Ilość stron 218
Okładka broszurowa
Opis MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
EAN 9788389537188
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-06-17
Tytuł oryginalny Marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiorstw Wyd.III
ISBN 978-83-89537-18-8
Autor Bratumiła Pawłowska, Björn Lunden
Rok wydania 2009
Wydawca BL Info
Ilość stron 218
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15,5 x 22,8 cm