KSIĄŻKA
Marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiorstw Wyd.II - Bratumiła Pawłoska, Bjorn Lunden [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Bratumiła Pawłoska, Björn Lunden
Ilość stron 220
Okładka broszurowa
Opis MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
EAN 9788389537034
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-10-16
Tytuł oryginalny Marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiorstw Wyd.II
ISBN 83-89537-03-6
Autor Bratumiła Pawłoska, Björn Lunden
Rok wydania 2006
Wydawca BL Info
Ilość stron 220
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15,5 x 22.8 cm