KSIĄŻKA
Marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiors
Artykuł niedostępny
Kategoria | Zarządzanie |
Autor | Ulf Svensson, Björn Lunden |
Ilość stron | 213 |
Okładka | miękka |
Opis |
Praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing. |
EAN | 9788389537836 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2014-07-08 |
ISBN | 978-83-8953-783-6 |
Autor | Ulf Svensson, Björn Lunden |
Rok wydania | 2014 |
Ilość stron | 213 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 22.8 x 15.5 cm |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 155 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 16 |
Długość (razem z opakowaniem) | 225 |
Ulf Svensson
Zarządzanie
Książki