KSIĄŻKA
Marketing Dla Małych I Średnich Przedsiębiors

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Ulf Svensson, Björn Lunden
Ilość stron 213
Okładka miękka
Opis Praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
EAN 9788389537836
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-07-08
ISBN 978-83-8953-783-6
Autor Ulf Svensson, Björn Lunden
Rok wydania 2014
Ilość stron 213
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 22.8 x 15.5 cm
Szerokość (razem z opakowaniem) 155
Wysokość (razem z opakowaniem) 16
Długość (razem z opakowaniem) 225