KSIĄŻKA
Marketing Bezpośredni Koncepcja Zarządzanie Instrumenty - Mariusz Trojanowski [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Mariusz Trojanowski
Ilość stron 444
Okładka broszurowa
Opis Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
EAN 9788320818215
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-09-09
Tytuł oryginalny Marketing Bezpośredni Koncepcja Zarządzanie Instrumenty
ISBN 978-83-208-1821-5
Autor Mariusz Trojanowski
Rok wydania 2009
Wydawca PWE
Ilość stron 444
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm