KSIĄŻKA
Marketing Analityczny Piętnaście Wskaźników Które Powinien Znać Każdy Marketer - Mark Jeffery [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Mark Jeffery
Ilość stron 320
Okładka miękka
Opis Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść. Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
EAN 9788324693368
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2014-11-28
ISBN 978-83-246-9336-8
Autor Mark Jeffery
Rok wydania 2014
Ilość stron 320
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 23.7 x 16.8 cm