KSIĄŻKA
Marka Przywództwa (broszurowa) - Dave Ulrich, Norman Smallwood [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Dave Ulrich, Norman Smallwood
Ilość stron 304
Okładka broszurowa
Opis Motto marki Wal-Marta - "codziennie niskie ceny" - jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług. Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów. Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone. W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
EAN 9788362195510
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-10-27
Tytuł oryginalny Marka Przywództwa (broszurowa)
ISBN 978-83-62195-51-0
Autor Dave Ulrich, Norman Smallwood
Rok wydania 2010
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 304
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15 x 22,5 cm