KSIĄŻKA
Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki - Robert S. Kaplan, David P. Norton [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Robert S. Kaplan, David P. Norton
Ilość stron 496
Okładka miękka
Opis Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie ? mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: ? uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; ? zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; ? dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; ? znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; ? skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
EAN 9788374893527
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-09-29
Tytuł oryginalny Strategy maps
ISBN 978-83-7489-352-7
Autor Robert S. Kaplan, David P. Norton
Wydanie 1
Rok wydania 2011
Ilość stron 496
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x 25