KSIĄŻKA
Mapy Recepcji Reklamy - Adam Grzegorczyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Adam Grzegorczyk
Ilość stron 212
Okładka broszurowa
Opis W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.
EAN 9788320820782
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-03-25
ISBN 978-83-208-2078-2
Autor Adam Grzegorczyk
Rok wydania 2013
Ilość stron 212
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23.5 cm