KSIĄŻKA
Mapa Sprzedawcy - Jacek Gałązka [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Ekonomia |
Autor | Jacek Gałązka |
Ilość stron | 120 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka stanowi komplet zasad dla sprzedawcy szanującego siebie, firmę i klienta. Mapa sprzedawcy to skrzynka z narzędziami, dzięki którym sprzedaż może być nie tylko efektywna, ale także przyjemna dla wszystkich uczestniczących w niej stron. Podręcznik przeznaczony jest dla: * sprzedawców, którzy pracują w sklepach, chcą być bardzo dobrzy w tym, co robią, poznać techniki wywierania wpływu i tajniki komunikacji podczas sprzedaży,* kandydatów na sprzedawców potrzebujących wiedzy praktycznej,* właścicieli i managerów sklepów pragnących, aby ich sprzedawcy byli skuteczni, przysparzali firmie zadowolonych, stałych klientów i dużych zysków,* trenerów organizujących treningi z zakresu obsługi klienta w sklepie. Na płycie znajdują się mapy myśli będące nieocenioną pomocą przy pracy nad nowymi projektami czy ulepszaniu już istniejących rozwiązań oraz ankiety - narzędzia pracy sprzedawcy.Jacek Gałązka, psycholog, absolwent warszawskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym. Były aktor, zdradził scenę dla handlu. 10 lat zarządzał siecią sklepów w Warszawie. Na bazie doświadczeń handlowych stworzył autorskie szkolenie sprzedawców "za ladą". Szkolił pracowników czołowych sieci detalicznych. Zawodowo interesuje się nowoczesnym technikami nauczania. Poza szkoleniami z zakresu obsługi klienta prowadzi treningi twórczego rozwiązywania problemów, szybkiego czytania, technik pamięciowych, komunikacji, redukcji stresu, budowania zespołu. Zainteresowania prywatne to psychologia, filozofia, fotografia. Lubi pisać i jeździą na rolkach. |
EAN | 9788388840807 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-01-03 |
Tytuł oryginalny | Mapa Sprzedawcy |
ISBN | 83-88840-800 |
Autor | Jacek Gałązka |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 120 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14,5 x 20,5 cm |
Ekonomia
Książki