KSIĄŻKA
Mali Mogą Więcej Marketing Małej Firmy Czyli Wojna O Rynek - Gabriela Antczak [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Gabriela Antczak |
Ilość stron | 168 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Drogi Przedsiębiorco. Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać - doskonale trafiłeś. Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki - nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm. Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać! Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam! |
EAN | 9788374881494 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-03-29 |
Tytuł oryginalny | Mali Mogą Więcej Marketing Małej Firmy Czyli Wojna O Rynek |
ISBN | 978-83-7488-149-4 |
Autor | Gabriela Antczak |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Placet |
Ilość stron | 168 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 10,5 x 14,5 cm |
Biznes - opracowania ogólne
Książki