KSIĄŻKA
Mali Mogą Więcej Marketing Małej Firmy Czyli Wojna O Rynek - Gabriela Antczak [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Gabriela Antczak
Ilość stron 168
Okładka broszurowa
Opis Drogi Przedsiębiorco.
Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję!

Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać - doskonale trafiłeś.
Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki - nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!
Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!
EAN 9788374881494
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-03-29
Tytuł oryginalny Mali Mogą Więcej Marketing Małej Firmy Czyli Wojna O Rynek
ISBN 978-83-7488-149-4
Autor Gabriela Antczak
Rok wydania 2010
Wydawca Placet
Ilość stron 168
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 10,5 x 14,5 cm