KSIĄŻKA
Makromarketing - Jacek Kamiński [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Finanse, rachunkowość
Autor Jacek Kamiński
Ilość stron 428
Okładka miękka
Opis Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
EAN 9788320823530
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2019-06-14
ISBN 978-83-208-2353-0
Autor Jacek Kamiński
Rok wydania 2019
Ilość stron 428
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 160 x 240 x 20