KSIĄŻKA
Made In China - Donald N. Stull [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Donald N. Stull
Ilość stron 236
Opis Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się od pionierów chińskiej przedsiębiorczości? Zdrowa strategia konkurowania na nieprzewidywalnych rynkach Amerykańscy przedsiębiorcy, począwszy od Henry`ego Forda do Billa Gatesa, przeszli do legendy z powodu roli, jaką odegrali w gospodarce USA. Niewiele jednak wiemy o pionierach drugiej co do wielkości gospodarki świata. Poprzez burze i zawirowania ostatniej dekady (w tym zmiany prawa, sporadyczny dostęp do kapitału oraz wejścia zagranicznych koncernów) kilka wyrosłych z miejscowego gruntu firm odniosło w Chinach nadzwyczajny sukces, choć setki rywali padły. Jak zwycięzcy tego dokonali? Czego zachodni menedżerowie mogą nauczyć się o konkurowaniu na chińskich lub innych nieprzewidywalnych rynkach? W książce "Made In China" Donald N. Sull przedstawia osiem z tych imponujących przedsięwzięć, aby odsłonić tajemnicę ich zaskakującego sukcesu. Przekonuje, że na niepewnych rynkach te firmy odnoszą sukces, które szybciej i bardziej efektywnie, a zarazem systematycznie reagują na uderzenia zagrażające ich egzystencji, wyrzucając mniej udanych rywali z rynku. Szybciej chwytają większe szanse, co zapewnia im lepszą pozycję na przyszłość. W okresach względnego spokoju stosują strategię "aktywnego oczekiwania" nieustannie przewidując i reagując na wyłaniające się zagrożenia i szanse szybciej niż konkurencja.
EAN 9788392209720
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-08-30
ISBN 83-922097-2-0
Autor Donald N. Stull
Rok wydania 2006
Ilość stron 236
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm