KSIĄŻKA
Macromedia Flash MX 2004. Sztuka projektowania [KSIĄŻKA]
Kategoria | Grafika komputerowa |
Autor | Shane Rebenschied, Lynda Weinman |
Ilość stron | 408 |
Okładka | miękka |
Opis |
Program Macromedia Flash stał się niemal standardem w zakresie przygotowywania aplikacji multimedialnych na strony WWW, i nie tylko. Jest połączeniem narzędzia do grafiki wektorowej ze środowiskiem programistycznym, co pozwala na tworzenie nie tylko animacji, ale także elementów interaktywnych, pozwalających użytkownikowi między innymi na sterowanie odtwarzaniem oraz wprowadzanie i pobieranie danych. Aby do tworzonej we Flashu prezentacji dodać możliwość komunikacji z użytkownikiem, trzeba zastosować język ActionScript oraz moduły noszące nazwę "komponentów". Książka "Macromedia Flash MX 2004. Sztuka projektowania" jest przeznaczona dla tych użytkowników Flasha, którzy opanowali już jego narzędzia graficzne i chcą wykonać następny krok -- wykorzystać w swoich pracach możliwości oferowane przez ActionScript. Opisuje sposoby używania tego języka do tworzenia pojedynczych elementów i całych aplikacji. Dowiesz się, jak pobierać i formatować dane ze źródeł zewnętrznych, odtwarzać cyfrowe wideo i tworzyć efektowne menu. Dzięki ćwiczeniom i przykładowym projektom zamieszczonym na dołączonym do książki CD-ROM-ie poszerzysz swoje umiejętności o zaawansowane techniki oparte na programowaniu w ActionScript.
Wykorzystaj ActionScript, by tchnąć życie w projekty wykonane we Flashu. |
EAN | 9788373618060 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-08-04 |
Tytuł oryginalny | Macromedia Flash MX 2004 Beyond the Basics Hands-On Training (Hands on Training (H.O.T)) |
ISBN | 83-7361-806-6 |
Autor | Shane Rebenschied, Lynda Weinman |
Tłumaczenie | Marcin Samodulski, Jakub Thiele-Wieczorek |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 408 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |