KSIĄŻKA
Ludyczność w (glotto)dydaktyce [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Ilość stron | 222 |
Okładka | miękka |
Opis | Publikacja dotyczy różnych perspektyw postrzegania ludyczności. Znajdują si w niej teksty zarówno o aspektach teoretycznych pojęć gra, zabawa, ludyczność, jak i na temat konkretnych technik wykorzystywanych podczas zajęć z uczniami na odmiennych poziomach zaawansowania oraz w różnym wieku. Autorzy prezentują szerokie spektrum nie tylko zastosowania strategii ludycznych oraz istniejących w jej obrębie technik, lecz także analizy semantycznej czy społecznej głównych zagadnień, które zostały poruszone w książce. Redaktorki Monografia jest cenną pozycją budującą dyskurs glottodydaktyczny zarówno w kontekście teoretycznym, Jak i praktycznym. Otwiera nowe przestrzenie poszukiwań badawczych - związanych z analizą procesów nabywania języka oraz praktycznych - wiążących się z odkrywaniem efektywnych i atrakcyjnych metod nauczania języków obcych. Mimo iż nie wyczerpuje wszystkich zagadnień z zakresu nauczania ludycznego, stanowi swoiste kompendium dydaktyczne z perspektywy tej metodologii. Autorzy zachęcają nauczycieli do kreatywności i odwagi w przełamywaniu schematów, pokazują, że uczenie przy zastosowaniu metod ludycznych świetnie się sprawdza w nauczaniu języków obcych we wszystkich grupach wiekowych oraz podpowiadają sposoby wykorzystania różnych technik ludycznych na zajęciach. Z recenzji prof. dr hab. Anny Dunin-Dudkowskiej |
EAN | 9788382201147 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-09-21 |
ISBN | 9788382201147 |
Rok wydania | 2020 |
Język | polski |
Ilość stron | 222 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Pozostałe
Książki