GRA
Loża Szyderców Black [GRA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Opis | "Nie mieszaj czarnych z białymi"  Czarna Loża SzydercĂłw to kolejna odsłona kultowej już imprezowej gry karcianej. Czym rĂłżni się od poprzednich wersji? Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że jedynie nowym, ciemnym opakowaniem.  Uczono Cię, że nie warto oceniać książki po okładce? W tym przypadku ta dewiza doprowadzi Cię donikąd. W Czarnej Loży zamknięto najczarniejsze demony, a oznacza to, że możesz się spodziewać⌠wszystkiego najgorszego. Znajdziesz w niej hasła, ktĂłre przekraczają wszelkie normy - niekiedy nawet te dobrego smaku.  Uczciwie ostrzegamy - szyderca został na dobre spuszczony z łańcucha i trafił wprost do czarnego pudła. Tym samym gra przeznaczona jest jedynie dla najtwardszych zawodnikĂłw.  Idea Loży pozostaje oczywiście ta sama. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania. Dla spragnionych nowości:  nowa forma pytań, nowe karty kolekcjonerskie.  Czym Loża SzydercĂłw rĂłżni się od Cards Against Humanity?  Zasady - liberum veto!, czasoprzyspieszacz, why so serious?! Rozgrywka - sędzia, ktĂłry zmienia się co rundę i rozdziela punkty wg własnego uznania. Karty - teksty są autorskie i dopasowane do polskiego kanonu humoru. Idea - staramy się oderwać ludzi od komputerĂłw nie tylko za sprawą naszej gry, ale i organizowanych przez nas eventĂłw.  Opcjonalne tryby rozgrywki:  Why so serious? - Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestnikĂłw, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji. Liberum Veto - Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, ktĂłry nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy â w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno âvetoâ). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego âvetoâ. Czasoprzyspieszacz - Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektĂłrych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, ktĂłry rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce. |
EAN | 05906874960011 |
Dział | GRA |
Marka | inna |
Wiek | od 3 lat |
Dla kogo? | dla chłopców i dziewczynek |
Liczba nośników | [1xGRA] |
Pozostałe
Gry