KSIĄŻKA
Lobbing w strategiach przedsiębiorstw. Pięć ciekawych analiz przypadków [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Autor Anna Sławik
Ilość stron 114
Okładka twarda
Opis

Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego.


Autorka przedstawiła pięć przypadków kampanii lobbingowych w różnych sektorach gospodarczych i w różnych krajach. Ukazała mechanizmy współczesnego lobbingu i jego siłę w kształtowaniu oraz realizacji strategii rozwojowych i rynkowych przedsiębiorstw.

 

Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii.

Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego)


Anna Sławik jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła studia na kierunku zarządzanie i marketing oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Obecnie pracuje w przedsiębiorstwie przemysłowym jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej. Prowadzi również zajęcia dydaktyczne w Instytucie Ekonomii i Zarządzania UJ

EAN 9788323327066
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-233-2706-6
Autor Anna Sławik
Rok wydania 2009
Ilość stron 114
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5