KSIĄŻKA
Lobbing w strategiach przedsiębiorstw. Pięć ciekawych analiz przypadków [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Autor | Anna Sławik |
Ilość stron | 114 |
Okładka | twarda |
Opis |
Czym naprawdę jest lobbing? Na czym polega jego rola w zarządzaniu firmą? Należy już skończyć z jakże nietrafnym postrzeganiem tego zjawiska, często traktowanego w Polsce jako przejaw patologii życia gospodarczego.
Niniejsza publikacja będzie zapewne ciekawą i pożyteczną lekturą dla menadżerów. Ponadto może z powodzeniem służyć jako literatura uzupełniająca do przedmiotów: zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie międzynarodowe na kierunku zarządzanie oraz jako materiał pomocniczy dla studentów ekonomii. Jest to jedna nielicznych książek na krajowym rynku tak wnikliwie i szczegółowo ukazujących mechanizm lobbingu. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego) |
EAN | 9788323327066 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 978-83-233-2706-6 |
Autor | Anna Sławik |
Rok wydania | 2009 |
Ilość stron | 114 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |