KSIĄŻKA
Lean W Biurze I Usługach - Drew Locher [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Drew Locher
Ilość stron 254
Okładka broszurowa
Opis Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.
W książce znajdziemy omówienie podstawowym narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia czytelnikom, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
Drew Locher w książce "Lean w biurze i usługach" prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury "Lean Thinking". Zastosowanie nowoczesnego "szczupłego" spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.
EAN 9788377461853
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-05-22
Tytuł oryginalny Lean W Biurze I Usługach
ISBN 978-83-7746-185-3
Autor Drew Locher
Wydanie 1
Rok wydania 2012
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 254
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wysokość (razem z opakowaniem) 16
Długość (razem z opakowaniem) 234
Szerokość (razem z opakowaniem) 158