KSIĄŻKA
Kulturowe Uwarunkowania Przedsiębiorczości W Polsce - Beata Glinka [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Beata Glinka
Ilość stron 276
Okładka broszurowa
Opis Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań. Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.
EAN 9788320818017
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-09-25
Tytuł oryginalny Kulturowe Uwarunkowania Przedsiębiorczości W Polsce
ISBN 978-83-20818-01-7
Autor Beata Glinka
Rok wydania 2008
Wydawca PWE
Ilość stron 276
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm