KSIĄŻKA
Kultura na pilota - Waldemar Kuligowski (red.), Marcin Hermanowski (red.) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Media, dziennikarstwo
Autor Waldemar Kuligowski (red.), Marcin Hermanowski (red.)
Ilość stron 162
Okładka broszurowa
Opis `Prezentowany tom jest próbą refleksji nad rolą mass-mediów w wytwarzaniu odmienności, w procesach emancypacyjnych, w negocjowaniu warunków współistnienia różnych grup w społeczeństwach wielokulturowych i wieloetnicznych. Zawiera teksty, które podejmują interesujące i rzadko obecne w polskim piśmiennictwie kwestie (media tubylcze, media i emigranci, media a modernizacja społeczna Japonii, medialne reprezentacje etniczności i konfliktów etnicznych). To wartościowy zbiór artykułów z zakresu tego, co można byłoby nazwać `etnografią zapośredniczą medialne` - etnografią, w której przedmiotem analizy są przede wszystkim przekazy medialne i same media, traktowane jako narzędzia transformowania i reprodukowania rzeczywistości.` Prof. UAM dr hab. Marek Krajewski
EAN 9788387433871
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-87433-87-1
Autor Waldemar Kuligowski (red.), Marcin Hermanowski (red.)
Rok wydania 2013
Ilość stron 162
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 15x21 cm