KSIĄŻKA
Kształtowanie Wizerunku Miasta Na Przykładzie Miast Polskich - Agnieszka Stanowicka-Traczyk [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Agnieszka Stanowicka-Traczyk |
Ilość stron | 170 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku. Celem głównym poniższej pracy jest zidentyfikowanie instrumentów budowania tożsamości miasta oraz wskazanie pożądanych zmian w zakresie ich stosowania z myślą o ukształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. Celami szczegółowymi są: 1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego; 2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta; 3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta; 4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich; 5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta; 6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich; 7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta; 8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta. |
EAN | 9788360186787 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-08-15 |
Tytuł oryginalny | Kształtowanie Wizerunku Miasta Na Przykładzie Miast Polskich |
ISBN | 978-83-60186-78-7 |
Autor | Agnieszka Stanowicka-Traczyk |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza Branta |
Ilość stron | 170 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14,5 x 20,5 cm |
Marketing
Książki