KSIĄŻKA
Kształtowanie Wizerunku Miasta Na Przykładzie Miast Polskich - Agnieszka Stanowicka-Traczyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Agnieszka Stanowicka-Traczyk
Ilość stron 170
Okładka broszurowa
Opis Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku.
Celem głównym poniższej pracy jest zidentyfikowanie instrumentów budowania tożsamości miasta oraz wskazanie pożądanych zmian w zakresie ich stosowania z myślą o ukształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. Celami szczegółowymi są:

1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego;
2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta;
3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta;
4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich;
5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta;
6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich;
7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta;
8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta.
EAN 9788360186787
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-08-15
Tytuł oryginalny Kształtowanie Wizerunku Miasta Na Przykładzie Miast Polskich
ISBN 978-83-60186-78-7
Autor Agnieszka Stanowicka-Traczyk
Rok wydania 2008
Wydawca Oficyna Wydawnicza Branta
Ilość stron 170
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm