KSIĄŻKA
Kryzysowe Public Relations - Urszula Podraza [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Urszula Podraza
Ilość stron 245
Okładka broszurowa
Opis Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Podane zostały przykłady sprawnego zarządzania kryzysem, działań antykryzysowych i klasycznych błędów, wynikających z braku przygotowania lub niedostatecznego doświadczenia. Część z nich nie jest znana szerokiej opinii publicznej, inne były głośno komentowane, choć nigdy nie opisano ich wszystkich aspektów. Każdy kryzys został przedstawiony według schematu: sytuacja wyjściowa - krotki opis i pozycja rynkowa firmy - przyczyny i symptomy kryzysu - rozwój wypadków - obraz sytuacji w mediach - skutki kryzysu - komentarz osoby zaangażowanej w prace sztabu kryzysowego - podsumowanie wskazujące na najważniejsze błędy popełnione w trakcie kryzysu lub decyzje, które zadecydowały o jego przezwyciężeniu. Wszechstronne ujście tematu - od chronologii wydarzeń, poprzez ich wydźwięk medialny i strategię działania, aż po efekty - jest nowością w literaturze przedmiotu.
EAN 9788376410258
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-03-10
Tytuł oryginalny Kryzysowe Public Relations
ISBN 978-83-7641-025-8
Autor Urszula Podraza
Rok wydania 2009
Wydawca Difin
Ilość stron 245
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm