KSIĄŻKA
Kreowanie Informacji Media Relations - Wojciech Jabłoński [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Wojciech Jabłoński
Ilość stron 180
Okładka broszurowa
Opis Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
EAN 9788301148195
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-10-17
Tytuł oryginalny Kreowanie Informacji Media Relations
ISBN 83-01-14819-5
Autor Wojciech Jabłoński
Rok wydania 2006
Wydawca PWN
Ilość stron 180
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 24 cm