KSIĄŻKA
Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu - Paweł Kossecki [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Ekonomia
Autor Paweł Kossecki
Ilość stron 240
Okładka miękka
Opis Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych? - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?
EAN 9788387870362
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788387870362
Autor Paweł Kossecki
Wydanie 1
Rok wydania 2011
Język polski
Ilość stron 240
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm