KSIĄŻKA
Kreowanie Globalnej Marki Magia Harry'ego Pottera - Stephen Brown [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Cykl Harry Potter
Autor Stephen Brown
Ilość stron 164
Okładka broszurowa
Opis Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
EAN 9788301156213
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-11-18
Tytuł oryginalny Kreowanie Globalnej Marki Magia Harry'ego Pottera
ISBN 978-83-01-15621-3
Cykl Harry Potter
Autor Stephen Brown
Rok wydania 2008
Wydawca PWN
Ilość stron 164
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm