KSIĄŻKA
Kreatywność S.A. droga do prawdziwej inspiracji - Ed Catmull, Amy Wallace [KSIĄŻKA]

4699

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 2 dni 16 godzin 54 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!

Sprawdź warunki
Kategoria Zarządzanie
Autor Amy Wallace, Ed Catmull
Ilość stron 388
Okładka miękka
Opis "Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimiwspółpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzuceniekonwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórnifilmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady "zespołu mózgowców"(Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów whistorii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób możnazbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel iprezes Pixara, Ed Catmull, "wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nasto, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząctakie filmy, jak trylogia "Toy Story", "Potwory i spółka", "Gdzie jest Nemo","Iniemamocni", "Odlot" i "WALL-E", które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: podwieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, żewytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność,nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jejzagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojejorganizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucajżadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczybyć jedynie otwartym na pomysły innych. *** Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. Tozbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bezwzględu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nietylko o zarządzaniu. - Piotr Jaworowski, Ars Thanea *** Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animationoraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imieniaGordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah. Mieszka w San Franciscoz żoną i dziećmi. Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach "GQ","Wired", "The New Yorker" oraz "The New York Times Magazine". obecnie zajmujestanowisko redaktora naczelnego magazynu "Los Angeles". Wcześniej pracowała wcharakterze reportera i redaktora w "Los Angeles Times", a także prowadziła własnąkolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania "The New York Times".
EAN 9788380876378
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2019-03-08
Autor Amy Wallace, Ed Catmull
Rok wydania 2019
Ilość stron 388
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Długość (razem z opakowaniem) 235
Szerokość (razem z opakowaniem) 155
Wysokość (razem z opakowaniem) 22