KSIĄŻKA
Kreatywna Reklama /w.1/ - Opracowanie Zbiorowe [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Ilość stron | 178 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności! Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie. Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce. |
EAN | 9788301150280 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-06-11 |
Tytuł oryginalny | Kreatywna Reklama /w.1/ |
ISBN | 978-83-01-15028-0 |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 178 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 22 x 23 cm |
Opracowanie zbiorowe
Marketing
Książki