KSIĄŻKA
Konsument w centrum uwagi - Britt C. Beemer, Robert L. Shook [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Britt C. Beemer, Robert L. Shook
Ilość stron 250
Okładka broszurowa
Opis Co jest najważniejsze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniejsze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, jak kultura firmy wpływa na sukces, czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze. Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowego sukcesu.
EAN 9788326400599
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-264-0059-9
Autor Britt C. Beemer, Robert L. Shook
Rok wydania 2010
Ilość stron 250
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x24 cm