KSIĄŻKA
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - Magdalena Krzyżanowska [KSIĄŻKA]

3143

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499

Zamów w ciągu 2 dni 16 godzin 29 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!

Sprawdź warunki
Kategoria Marketing
Autor Magdalena Krzyżanowska
Ilość stron 210
Okładka miękka
Opis Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak słusznie wskazuje Autorka - dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
prof. dr hab. Roman Niestrój
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
EAN 9788375615654
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-08-24
ISBN 978-83-7561-565-4
Autor Magdalena Krzyżanowska
Rok wydania 2015
Wydanie Wydanie: -; T?umaczenie: -
Ilość stron 210
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 163 x 235 x 11
Długość (razem z opakowaniem) 230
Szerokość (razem z opakowaniem) 170
Wysokość (razem z opakowaniem) 12