KSIĄŻKA
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - Magdalena Krzyżanowska [KSIĄŻKA]
3143
Wysyłamy w 24h
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Zamów w ciągu 2 dni 16 godzin 29 minut,
a otrzymasz produkt już w wtorek!
Kategoria | Marketing |
Autor | Magdalena Krzyżanowska |
Ilość stron | 210 |
Okładka | miękka |
Opis |
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak słusznie wskazuje Autorka - dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. prof. dr hab. Roman Niestrój Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie |
EAN | 9788375615654 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2015-08-24 |
ISBN | 978-83-7561-565-4 |
Autor | Magdalena Krzyżanowska |
Rok wydania | 2015 |
Wydanie | Wydanie: -; T?umaczenie: - |
Ilość stron | 210 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 163 x 235 x 11 |
Długość (razem z opakowaniem) | 230 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 170 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 12 |
Magdalena Krzyżanowska
Marketing
Książki