KSIĄŻKA
Koncepcje Strategii Organizacji [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Ilość stron | 230 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
W okresie kryzysu, kiedy klasyczne ujęcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spełniają oczekiwań, należy poszukać innych rozwiązań.W monografii autorzy na tle różnych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i światowej literaturze przedmiotu prezentują własne, oryginalne propozycje. Dotyczą one organizacji funkcjonujących w turbulentnym otoczeniu, czyli w warunkach ryzyka i niepewności. Te nowe niekorzystne warunki stwarzane przez otoczenie sprawiają, że przedsiębiorstwa w swoich długofalowych planach powinny uwzględniać nie tylko produkty i rynki, ale przede wszystkim zasoby (m.in. wiedzę, postawy pracowników, uprzywilejowane sformalizowane i niesformalizowane relacje z otoczeniem) mające wpływ na wykorzystywanie okazji. Współczesny menedżer powinien znać różne ujęcia strategii, aby w zależności od kontekstu sytuacyjnego przedsiębiorstwa móc dokonać trafnego ich wyboru. Książka jest adresowana osób zainteresowanych tworzeniem i realizacją strategii organizacji i zmianami w sposobie myślenia o nich. Będzie zapewne ciekawą lekturą dla menedżerów oraz studentów kierunków biznesowych. |
EAN | 9788320818307 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-06-02 |
Tytuł oryginalny | Koncepcje Strategii Organizacji |
ISBN | 978-83-208-1830-7 |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 230 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Biznes - opracowania ogólne
Książki