KSIĄŻKA
Komunikowanie się w organizacji - Janina Stankiewicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Janina Stankiewicz
Ilość stron 196
Okładka broszurowa
Opis Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie, istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać, komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu, komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje, przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
EAN 9788372772169
Dział KSIĄŻKA
ISBN 83-7277-216-9
Autor Janina Stankiewicz
Rok wydania 2006
Ilość stron 196
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 19x23.5 cm