KSIĄŻKA
Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Media, dziennikarstwo
Ilość stron 224
Okładka broszurowa
Opis Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w prasie i w mediach elektronicznych jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Jest to praca zbiorowa praktyków oraz wykładowców akademickich z wielu krajowych uczelni. Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili z północy Algierii, ale za Ewangelią św. Jana powtarzamy: "na początku było Słowo...", które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.
EAN 9788375612059
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-03-05
ISBN 978-83-7561-205-9
Rok wydania 2013
Ilość stron 224
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5 x 23.5 cm
Długość (razem z opakowaniem) 235
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Wysokość (razem z opakowaniem) 14