KSIĄŻKA
Komunikacja Wizualna W Dziennikarstwie Reklamie I Public Relations - Redakcja Naukowa: Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Redakcja Naukowa: Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń
Ilość stron 450
Okładka broszurowa
Opis Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w dziennikarstwie, reklamie i public relations jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Na świecie i w Polsce zagadnieniem tym zajmują się językoznawcy, literaturoznawcy, socjologowie, medioznawcy, prawnicy, psychologowie oraz teoretycy sztuki. Książka składa się z czterech części. Pierwsza mówi o wykorzystaniu obrazu w prasie, druga przedstawia wykorzystanie obrazu w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest raczej w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations (część trzecia), gdzie odnosi się do przeżyć estetycznych, nawiązuje do tradycji, a układ barw i znaków w sposób szczególny działa na wyobraźnię odbiorcy. Część czwarta natomiast porządkuje wiedzę na temat tego, jak prawnie może być wykorzystywany wizerunek w mediach. W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.
EAN 9788375612684
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-01-31
ISBN 978-83-7561-268-4
Autor Redakcja Naukowa: Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń
Rok wydania 2012
Ilość stron 450
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16,5 x 23,5 cm