KSIĄŻKA
Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych - Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus, Anna Borzęcka [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus, Anna Borzęcka
Ilość stron 410
Okładka miękka
Opis

Diagnoza i terapia to działania uwarunkowane nauczycielskimi kompetencjami mieszczącymi się w obszarze metakompetencji - związanych ze zdolnością do uczenia się i refleksji oraz umiejętnością radzenia sobie w zmieniających się warunkach. Bycie kompetentnym nauczycielem diagnostą, nauczycielem terapeutą oznacza efektywne działanie w nieprzewi­dywalnych, nowych sytuacjach edukacyjnych, czyli im kompetencyjność nauczyciela jest wyższa, tym jakość jego pracy również.

Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne przejawiają się w interakcjach nauczyciel - dziecko/uczeń wyrażanych dążeniem do osiągania wspólnych celów, które sprzyjają wsparciu i stymulacji psychofizycznego rozwoju osoby. Dodatkowo stanowią fundament działań podejmowanych na rzecz dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, by zapewnić im warunki służące rozwojowi potencjału oraz przygotowaniu do samodzielnego, wartościowego i satysfakcjonującego życia w społeczeństwie.

EAN 9788380959200
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2021-01-11
ISBN 978-83-8095-920-0
Autor Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus, Anna Borzęcka
Rok wydania 2020
Ilość stron 410
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Długość (razem z opakowaniem) 235