KSIĄŻKA
Kompendium Wiedzy O Marketingu - Opracowanie Zbiorowe [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
EAN 9788301148379
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-11-17
Tytuł oryginalny Kompendium Wiedzy O Marketingu
ISBN 83-01-14837-3
Autor Opracowanie zbiorowe
Rok wydania 2006
Wydawca PWN
Ilość stron 360
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm